Agenda 30 godzinnego szkolenia z marketingu, sprzedaży i optymalizacji podatkowych. Szkolenie będzie składać się z 15 spotkań, które odbywać będą się raz w tygodniu w każdą niedzielę w godzinach od 20.00 do 22.00.

 

Spotkanie 1: Jak zaistnieć w social mediach, aby nie zmarnować pieniędzy

Pierwsze spotkanie poświęcimy w całości temu, w jaki sposób prawidłowo założyć i skonfigurować profile zarówno osobiste jak i firmowe w najpopularniejszych mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Painterest, G+, VK, Tumblr, YouTube). Prawidłowe założenie profilu/strony w każdym medium społecznościowym jest jedną z podstawowych przyczyn sukcesów i porażek w dalszym „istnieniu” na danym portalu oraz w internecie w ogóle. Nauczymy się, w jaki sposób wykorzystać słowa kluczowe, metadane i np. dane z Google, aby wypromować się za darmo w najpopularniejszych wyszukiwarkach tak socialmediowych, jak i internetowych (np. Google).  Na tym spotkaniu zepniemy poszczególne social media z naszą stroną internetową, tak od strony spójności wizualnej (np. colour strategy), jak i technicznej (instalacja piksela Facebook, piksela Twitter, Kodu trackingowego Linkedin, Google itp.). Wszystko zostanie wyjaśnione „krok po kroku” od zera. 

 

Spotkanie 2: Reklama na Facebooku: poziom podstawowy

Po wdrożeniu elementów spotkania pierwszego przejdziemy od razu do praktycznej części narzędzi reklamowych na Facebooku. Na tym spotkaniu omówimy wszystkie zagadnienia związane z tworzeniem reklamy na Facebooku. Krok po kroku omówimy wszystkie formaty reklamowe, wszystkie sposoby tworzenia reklamy etc. Uczestnicy poznają absolutnie wszystkie elementy narzędzi reklamowych Facebooka dostępnych „dla zwykłych śmiertelników”. Duży nacisk położymy na precyzyjne targetowanie oraz idealne dopasowanie formy reklamy do odbiorcy. Przedstawione zostaną także „tricki i patenty”, które pozwolą znacząco ograniczyć koszty reklamy oraz nowości, jakie pojawią się w narzędziach reklamowych w 2018 roku.

 

Spotkanie specjalne [2 godziny]: Jak zarobić na świętach i Nowym Roku

Specjalne spotkanie, które ma na celu zaprezentowanie najskuteczniejszych bożonarodzeniowych technik marketingowych, które to techniki pozwolą najskuteczniej jak to możliwe zmonetyzować najgorętszy okres zakupowy, czyli Boże Narodzenie i „ponoworoczne” wyprzedaże. Uczestnicy otrzymają gotowe do wdrożenia [do zastosowania metodą „kopiuj-wklej”] metody sprzedażowe, które wygenerowały jak dotychczas ponad 11 milionów złotych zysku netto w okresie przedświątecznym. Celem moim jest to, aby już dzięki wiedzy uzyskanej na tym spotkaniu zwrócił się użytkownikom koszt całego kursu!

 

Spotkanie 3: Reklama na Facebooku: poziom zaawansowany

Po tym jak nauczymy się „zwykłych” narzędzi reklamowych Facebooka, przejdziemy do etapu zaawansowanego, który obejmie: tworzenie własnych aplikacji wiralowych nastawionych na zbieranie leadów, tworzenie botów, reklamę na Messengerze oraz w wiadomościach, jakie piszą do siebie użytkownicy i w końcu reklamę w ramach listy znajomych, jaką każdy z nas widzi na Facebooku. Omówimy także remarketing zaawansowany w ramach Piksela Facebook i poza tym pikselem. Marketing wiralowy, Dark Facebook marketing i w końcu kilka elementów masowego pozyskiwania fanów/leadów, które będą niespodzianką dla uczestników. Z uwagi na niejednoznaczne z prawnego punktu widzenia techniki reklamowe – niestety nie mogę w tym miejscu opisać szczegółów. 🙂 Omówimy także zaawansowane metody analizy danych, tworzenie kochort zakupowych, spinanie Facebooka z naszym sklepem w kontekście automatyzacji ograniczania kosztów reklamy i zwiększania sprzedaży. Krok po kroku skonfigurujemy sobie automatyczne mechanizmy zwiększania sprzedaży i optymalizacji grup odbiorów w oparciu o Facebook Analitics.

 

Spotkanie 4: Instagram bez tajemnic

Czwarte spotkanie poświęcimy Instagramowi jako narzędziu marketingowemu. Krok po kroku zaprezentuję uczestnikom warsztatu jak bardzo szybko uzyskiwać setki obserwujących na Instagramie oraz w jaki sposób się z nimi komunikować. Kluczowe będzie to, aby pozyskiwać obserwujących, którzy z co najmniej 75% prawdopodobieństwem interesują się naszym produktem/usługą i w konsekwencji staną się naszymi klientami. Omówimy także płatne działania reklamowe na Instagramie ze szczególnym uwzględnieniem zmian, jakie czekają nas w roku 2018. Spotkanie zamknie omówienie możliwości budowania wiralowych zasięgów na Instagramie przy użyciu narzędzi zewnętrznych oraz problem „spięcia” Instagarma z innymi lejkami sprzedażowymi.

 

Spotkanie 5: Reklama na Twitterze od A do Z

Ostatnie tygodnie przyniosły szalenie dużo zmian na Twitterze.  Od tak widocznych, jak zwiększenie liczby znaków w postach, po możliwości zaawansowanego targetowania reklamy. Zmieniło się bardzo wiele, a zmiany zostały wprowadzone niejako „po cichu”. Na tym spotkaniu omówimy całość możliwości targetowania i retargetowania (także po Pikselu Twitter) reklamy w tym portalu społecznościowym. Ważnym elementem spotkania będzie omówienie możliwości minimalizowania kosztów kliknięcia (kilkanaście groszy zamiast kilku złotych), sposobów ultraprecyzyjnego targetowania i dynamicznej sprzedaży oraz wykorzystaniu Twittera do szukania klientów w trybie „live”.

 

Spotkanie 6: Reklama na Linkedinie – nieznana potęga ultraprecyzyjnego targetowania

Linkedin jako narzędzie reklamowe to coś, co niemal nie istnieje w Polsce. Jest to o tyle dziwne, że po zmianach w algorytmie reklamowym tego portalu w drugiej połowie 2017 roku otworzyły się przed reklamodawcami możliwości, o których na Facebooku możemy tylko pomarzyć. Chcesz wytargetować reklamę na jedną osobę? Nie ma problemu. Chcesz wyświetlić reklamę zarządowi konkretnej firmy przy użyciu kodów trackingowych Linkedin, ale poza Linkedin? Załatwione. Co istotne, drastycznie spadły też koszty reklamy na Linkedinie. Spotkanie zostanie tak skonstruowane, aby każdy użytkownik krok po kroku powtarzał to, co robi prowadzący z tą różnicą, że… swoją reklamę będzie targetował na na wybrane przez siebie konkretne osoby lub grupy osób.

 

Spotkanie 7: Od reklamy do sprzedaży, czyli jak wykorzystać potencjał social mediów, aby znaleźć klienta, który od razu chce dokonać zakupu

Spotkanie będzie poświęcone na zaprezentowanie zaawansowanych technik live targetowania reklamy, targetowania behawioralnego oraz poszukiwania klientów w sieci w oparciu o social zachowania i właśnie wyrażone potrzeby. Mówiąc najogólniej, będziemy poszukiwać konkretnych osób, które mają konkretny problem, którym to problemem właśnie „podzieliły się” w jakiejś formie ze światem (np. zadając pytanie na specjalistycznym forum internetowym), a następnie na te konkretne osoby będziemy targetować reklamę lub dostarczać im np. mailing, SMS, VMS, MMS czy też videoszkolenie z naszym produktem.

 

Spotkanie 8: Prawnopodatkowe aspekty sprzedaży produktów/usług w Social Media.

Na tym spotkaniu omówimy jakie istnieją prawno-organizacyjne możliwości optymalizacji podatkowej przy sprzedaży produktów/usług w social mediach. Omówimy m. in. takie zagadnienia jak: możliwość zakładania spółek Ltd., LLC, spółek w Singapurze i na Wyspach Marshalla. Możliwość tworzenia spółek komandytowych i z o. o. w Polsce, gdzie udziałowcem (komplementariuszem w przypadku spółek komandytowych lub udziałowcem zwykłym w przypadku z o. o.) jest nasz zagraniczny podmiot. Omówimy, w jaki sposób ominąć konieczność płacenia podatku VAT oraz podatku dochodowego przy sprzedaży produktów/usług dzięki social mediom. Uczestnicy otrzymają pełną i aktualną wiedzę sprawdzoną pod kątem prawnym i podatkowym. Dodatkowo zapewniam pomoc przy rejestracji odpowiednich podmiotów gospodarczych osobiście lub skieruję do odpowiedniego specjalisty.

 

Spotkanie 9: Dane osobowe i nie tylko: GIODO, RODO, UKE itd…

W czasie tego spotkania omówimy wszystkie kwestie prawne związane z danymi osobowymi. Omówimy takie zagadnienia jak: W jaki sposób zarejestrować bazę w GIODO i RODO (od czerwca 2018 obowiązkowe), w jaki sposób stworzyć regulamin sklepu, aby nie narazić się na problemy ze strony Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W jaki sposób skonstruować Politykę Bezpieczeństwa Informacji. Jak zbudować politykę prywatności i politykę cookies. W końcu, w jaki sposób całkowicie zabezpieczyć się przed ewentualną kontrolą odpowiednich organów. Sporo miejsca poświęcimy także kwestii przetwarzania danych osobowych w przypadku spółek Ltd., LLC czy też spółek partnerskich, komandytowych i z o. o. Po tej części uczestnicy warsztatu otrzymają wzory dokumentów do wdrożenia (np. polityki prywatności) oraz konsultację stworzonej polityki bezpieczeństwa przez profesjonalną kancelarię prawną.

 

Spotkanie 10: E-mail marketing w praktyce

Spotkanie poświęcone będzie w całości e-mail marketingowi. Nie będzie na nim zbyt wiele mowy o tym, jak pisać mailingi czy w jaki sposób budować np. „storytellingowe opowieści”. Zamiast tego skupimy się na: najnowszych (stan na 2018 rok!) zmianach, jakie zaszły w algorytmach najpopularniejszych serwisów e-mail (z GMAIL na czele), na tym jak nie wpadać do SPAM, jak mieć bardzo wysoką otwieralność i klikalność maili, w jaki sposób pozyskiwać błyskawicznie ogromne bazy mailingowe. W końcu zajmiemy się „dark e-mail marketingiem”, a w ramach tego takimi zagadnieniami jak: w jaki sposób legalnie wysłać niezamówioną informację handlową do dowolnego odbiorcy, w jaki sposób prowadzić E-mail Automation do osób, które nie zapisały się do naszej bazy adresowej czy też w jaki sposób uzyskiwać dane osobowe na podstawie e-mail konkretnych osób (telefon, linki do portali społecznościowych, datę urodzenia itp.). W końcu omówimy jak spiąć e-mail z innymi narzędziami (Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, YouTube itp.), tak aby mieć 100% pewności, że dotrzemy z przekazem do konkretnej osoby. Będzie też kilka niespodzianek dla uczestników, które całkowicie zmienią ich spojrzenie i podejście do marketingu. Niestety – z uwagi na pewne prawne niuanse (GIODO, RODO) – nie mogę o nich napisać w tym miejscu. 

 

Spotkanie 11: Skuteczna i zautomatyzowana sprzedaż poprzez social media i poza nimi

Nawet najlepsza znajomość narzędzi reklamowych czy technik marketingowych nic nie da, jeśli wszystkie nasze działania nie zakończą się sprzedażą, i w jej efekcie wpływem pieniędzy nasz rachunek bankowy. To spotkanie poświęcone będzie w całości technikom sprzedażowym zoptymalizowanym pod social media. Mówiąc w skrócie: nauczymy się budować nie tylko skuteczne mechanizmy sprzedażowe np. poprzez SMS, VMS, e-mail, booty itp., ale także tego, w jaki sposób przywiązać klienta do marki i uczynić z niego jej ambasadora (bardziej lub mniej świadomie).

 

Spotkanie 12: Marketing afiliacyjny, czyli jak zarabiać, nie mając własnego produktu

Mają wiedzę na temat e-mail marketingu, bardzo często dochodzimy do przekonania, że wcale nie trzeba mieć fizycznego towaru lub usług, które będziemy sprzedawać. Zbudowanie odpowiednio zeskalowanego modelu sprzedażowego, wyliczenie kosztu reklamy i zbudowanie sieci kontaktów, kanałów komunikacyjnych z leadami w social mediach, może sprawić, że będziemy idealnym partnerem afiliacyjnym przy odsprzedaży produktów/usług. Założenie jest bardzo proste: Nasza Prowizja – Koszty Reklamy = Zysk. Na swoim przykładzie zaprezentuję, jak odpowiednie wyskalowanie reklamy pozwala osiągać całkiem pokaźne dochody z afiliacji. Omówimy także: rodzaje programów afiliacyjnych, z jakimi partnerami warto współpracować (będę  tutaj bazował na własnych doświadczeniach ), jak wybrać produkt afiliacyjny, jak dobrać reklamę, jak to wszystko policzyć i rozliczyć. W drugiej części warsztatu omówimy, w jaki sposób „wejść” w afiliację nie jako partner afiliacyjny, ale jako sprzedawca/właściciel sklepu. Omówimy jakie możliwości dla sprzedaży Twoich produktów mogą przynieść sieci afiliacyjne oraz jak nie dać się oszukać w tym modelu współpracy.

 

Spotkanie 13: Marketing automation w praktyce

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to się dzieje, że wystarczy, że wrzucisz produkt do koszyka i nie dokończysz zakupów, a od razu dostajesz e-mail/SMS/MMS i widzisz reklamę na Facebooku zachęcającą do tego, aby dokończyć zakup? O tym właśnie będzie to spotkanie. Jak krok po kroku budować takie mechanizmy. Czy można za darmo wysyłać tysiące SMS do klientów? Czy można, w chwili gdy klient opuści naszą stronę internetową, a nie dokończył zakupów, wysłać mu e-mail, wiadomość głosową lub SMS z informacją, że jeśli zakup dokończy, to otrzyma bonus. Omówimy też Dark Marketing Automation. Przykład zastosowania takiej dwuznacznie moralnie techniki: Klient oglądał towar w sklepie X. Wrzucił do koszyka, podał dane kontaktowe, podał dane karty, ale… nie dokończył zakupów. Po prostu w ostatniej chwili się rozmyślił. Gdy tylko zamyka stronę – otrzymuje SMS o treści: „Dziękujemy za zakup. Niestety nie mogliśmy przetworzyć Twojej karty kredytowej. Prosimy sprawdzić dane transakcji i dokończyć zakup”. W 9 przypadkach na 10, klient uzna, że skoro „i tak już zapłacił” to na wszelki wypadek zweryfikuje płatność, czyli… dokończy zakup.

 

Spotkanie 14: Dark marketing w praktyce

To spotkanie będzie wyjątkowe. Poświęcimy jest w całości technikom Dark Marketingu. Aby zabezpieczyć siebie i swoją firmę przed wątpliwymi etycznie działaniami na granicy prawa (lub też łamiącymi polskie prawo – co nie znaczy, że nie są legalne w innych krajach), musimy poznać te techniki od podszewki. Musimy dowiedzieć się, w jaki sposób działają np. marketerzy, których celem jest uzyskanie naszych danych wrażliwych, informacji o naszym stanie majątkowym czy nawykach zakupowych. W końcu jak to możliwe, że można zupełnie legalnie przejąć specjalistyczną grupę na Facebook czy wysłać antydatowany e-mail (mail ze wsteczną datą z dowolnego adresu).

 

Spotkanie 15: Narzędzia, Tricki i Patenty, czyli jak zoptymalizować zbudowane mechanizmy i zdobytą wiedzę

Ostatnie spotkanie będzie miało charakter podsumowujący. Zaprezentuję kilka gotowych modeli, które można skopiować oraz kilka tricków i patentów, które odpowiednio wykorzystane pozwolą np. na uzyskiwanie dużych zasięgów w social mediach zupełnie za darmo.

 

Dodatkowe informacje:

  • Po zakończeniu szkolenia każda osoba natychmiast otrzyma dostęp do nagrania warsztatów + materiałów, z jakich będziemy korzystać
  • Każdy uczestnik szkolenia otrzyma w pakiecie indywidualną konsultację, do wykorzystania na dowolnym etapie warsztatów, jak i po ich zakończeniu
  • Start warsztatu: niedziela 3 grudnia o godz.20.00. Zakończenie: przełom kwietnia/maja (po drodze mamy święta, Nowy Rok itp.)
  • Cena warsztatu: 2490 zł (w cenie wszystkie materiały, wtyczki do wordpress, narzędzia, z jakich będziemy korzystać itp.). Każdy uczestnik otrzyma oczywiście fakturę.
  • Limit miejsc: 15 (przy większej ilości osób niemożliwa byłaby indywidualna pomoc)

 

I najważniejsze: Jeśli koszt zajęć nie zwróci Ci się w czasie ich trwania w postaci zwiększonej sprzedaży Twoich produktów/usług – ja zwrócę Ci pieniądze. 

 

Bilety dostępne są TUTAJ

 

0