Lejki sprzedażowe w praktyce – jak zbudować zautomatyzowany system sprzedaży w oparciu o reklamę w Social Media. 

.

Pierwszy warsztat poświęcony w całości budowaniu efektywnych lejków sprzedażowych w oparciu o reklamę w Social Media. Warsztaty mają charakter całościowy tzn. wszystkie elementy (także techniczne) zostaną omówione krok po kroku (np. instalacja wordpress, instalacja landing page, konfiguracja landing page, instalacja piksela Facebook, budowa reklamy, sposób kodowania mailingu, itp.). W czasie 3 godzin warsztatu dowiesz się:

  1. Jak zbudować profesjonalny landing page za darmo. W tej części omówię:
    – instalacja wordpress i wtyczek do budowy landing page (otrzymacie je za darmo)
    – instalacja wszystkich komponentów np. Google Analitics, Piksela Facebook, piksel Twitter, piksel Linkedin. Jak spiąć to ze sobą, aby „się nie gryzło” i nie przeszkadzało sobie nawzajem.
    – instalacja i konfiguracja elementów mailingu, oraz samego systemu mailingowego.
    – spięcie wszystkiego w całość i uruchomienie gotowych stron przechwytujących
    .
  2. Jak krok po kroku budować reklamę na Facebook/Twitter/Linkedin nastawioną na wieloetapową sprzedaż twojego produktu. Szczególny nacisk położę na:
    – format reklamy i dobór materiału reklamowego do modelu lejka sprzedażowego
    – minimalizacja kosztów reklamy
    – remarketing dynamiczny (piksele, sieci zbierania kontaktów, itp.)
    – tricki i patenty, które pozwalają ograniczyć kosz zapisu na listę mailingową do około 20 groszy za kontakt!
    .
  3. Jak budować lejki sprzedażowe dla własnych produktów oraz w oparciu o afiliacje. Wybrane zagadnienia:
    – systemy sprzedażowe
    – systemy budowy samorozwijającej się listy mailingowej (powiększa się ona bez ingerencji z zewnątrz)
    – zasady doboru produktów do odsprzedaży poprzez afiliacje
    – jak wybrać platformę afiliacyjną
    – kwestie podatkowe przy afiliacjach programów zagranicznych (99% programów). Jak nie zapłacić podatku dochodowego, VAT, etc.
    .
  4. System wysyłania mailingów. Gotowe schematy lejków sprzedażowych. W tej części omówię:
    – Jak budować listę mailingową na zasadzie wiralowości (lockery, budowa wirusowego zaangażowania użytkowników, itp.)

    – Jak i kiedy wysyłać mailingi, aby sprzedawały
    – Jak optymalizować systemy sprzedaży afiliacyjnej, aby z każdej złotówki zarobionej z afiliacji wydawać zaledwie 30 groszy na reklamę, która przyciągnie nowych klientów.
    – Technika dla laika: jak to zrobić, aby nasz mailing nigdy nie wpadł do spamu (indywidualne linki przeklikujące, IP, itp.)
    .
  5. Jak komunikować się  z odbiorcami. Wybrane zagadnienia:
    – podstawy copywritingu sprzedażowego
    – płacenie zasięgiem za wartości
    – marketing wartości.
    .
  6. Webinary – zasady działania i sposób przeprwoadzenia, który pozwala maksymalnie zmonetyzować webinar. Wybrane zagadnienia:
    – Jak sprawić, aby 90% uczestników webinaru kupiło od nas produkt
    – W jaki sposób prowadzić webinar (dokładna instrukcja)
    – Jak spiąć webinar z lejkiem sprzedażowym
    – Jak optymalizoać czas webinaru i sposób komunikacji przed, w czasie i po webinarze .
    – Jak organizować webinary na Facebook (jak nadawać live korzystając z komputera, jak udostępniać pulpit w czasie webinaru, itp.)
    .
  7. Kwestie prawne (GIODO, regulaminy, polityki prywatności, itp.). Otrzymasz:
    – aktualną wiedzę
    – gotowe szablony dokumentów
    – instrukcję jak zgłosić bazę reklamową i listę mailingową do GIODO, aby nie było problemów

Nagranie warsztatu

Czas trwania: minimum 3 godziny

Cena: 49 zł brutto

Termin: 20.05.2017, godz. 20.00

Warsztaty dostępne są TUTAJ

.

Każda osoba, która zakupi bilet otrzyma nagranie warsztatu.

.

7