Pierwszy kompleksowy warsztat poświęcony w całości reklamie na Twitterze. Warsztat będzie miał charakter kompleksowy i omówi wszystkie aspekty reklamy na tej platformie. Etapy warsztatu:
1. Twitter – pierwsze kroki:
– zakładanie konta
– zakładanie konta firmowego
– konfiguracja konta firmowego
– zasady prowadzenia konta na Twitterze
– zasady tworzenia tweetów: hasztagi, obejście limitu „160 znaków”, zasady tworzenia grafik i video
– transmisja video na Twitterze (!)
.
2. Reklama na Twiiterze – poziom podstawowy
– konfiguracja konta reklamowego
– możliwości optymalizacji podatkowych dzięki reklamie na Twitterze
– tworzenie reklam w oparciu o kategorie Twittera
– targetowanie podstawowe
.
3. Reklama na Twitterze – poziom zaawansowany
– ultraprecyzyjne targetowanie
– targetowanie na ID użytkowników
– targetowanie na e-mail
– targetowanie na fanów konkurencji
– targetowanie na uczestników wydarzenia (np. kibiców oglądających określone widowisko sportowe
– targetowanie behawioralne (np. w oparciu o potrzeby zakupowe)
.
4. Retargetowanie na Twitter
– omówienie możliwości retargetowania w oparciu o algorytm Twittera (np. na osoby, które wrzuciły produkt do koszyka w naszym sklepie, ale nie kupiły)
– omówienie możliwości dynamicznej reklamy na osoby, które potencjalnie są zainteresowane naszym produktem.
.
5. Reklama na Twitterze a inne social media i mailing:
– reklama na twitter a reklama na Facebooku – możliwości współpracy
– reklama na twitter a e-mail marketing – spięcie ze sobą kampanii mailingowej i Twittera
.
6. Analiza danych i ich wykorzystanie
– analiza kampanii reklamowych na Twitter
– reklama na Twitter i jej spięcie z Google Analitics
.
7. Kwestie prawne reklamy na Twitter
– regulamin Twitter i jego specyfika
– GIODO
– Urząd Telekomunikacji Elektronicznej kwestie zgodności reklamy na Twitter z jego wytycznymi
– Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – jak stworzyć regulamin reklamy na Twitter zgodny z jego wytycznymi
.
Warsztat mimo ogromu materiału i dużego poziomu skomplikowania niektórych zagadnień jest przeznaczony dla osób, które nigdy nie miały styczności z reklamą na Twitterze. Będziemy pracować live, na konkretnej reklamie, a uczestnicy będą mieli możliwość tworzenia swojej reklamy w czasie warsztatu.
.
Najważniejsze informacje o warsztacie w pigułce:
Termin: wtorek, 25.04.2017 rok, godz. 20.00
Czas trwania: minimum 3 godziny zegarowe (bardzo możliwe jednak, że skończymy po północy!)
Cena: 99 zł brutto (w tym VAT)
Limit miejsc: 30 (przy większej ilości osób niemożliwe byłoby odpowiadanie na pytania, praca indywidualna itp. – zakładam, że większość uczestników nie miała dotychczas kontaktu z reklamą na Twitterze).
.
Każdy uczestnik otrzyma nagranie warsztatu
Bilety dostępne są TUTAJ
.