Pierwszy kompleksowy warsztat poświęcony w całości reklamie na Twitterze. Warsztat będzie miał charakter kompleksowy i omówi wszystkie aspekty reklamy na tej platformie. Etapy warsztatu:

1. Twitter – pierwsze kroki:

– zakładanie konta

– zakładanie konta firmowego

– konfiguracja konta firmowego

– zasady prowadzenia konta na Twitterze

– zasady tworzenia tweetów: hasztagi, obejście limitu „160 znaków”, zasady tworzenia grafik i video

– transmisja video na Twitterze (!)

.

2. Reklama na Twiiterze – poziom podstawowy

– konfiguracja konta reklamowego

– możliwości optymalizacji podatkowych dzięki reklamie na Twitterze

– tworzenie reklam w oparciu o kategorie Twittera

– targetowanie podstawowe

.

3. Reklama na Twitterze – poziom zaawansowany

– ultraprecyzyjne targetowanie

– targetowanie na ID użytkowników

– targetowanie na e-mail

– targetowanie na fanów konkurencji

– targetowanie na uczestników wydarzenia (np. kibiców oglądających określone widowisko sportowe

– targetowanie behawioralne (np. w oparciu o potrzeby zakupowe)

.

4. Retargetowanie na Twitter

– omówienie możliwości retargetowania w oparciu o algorytm Twittera (np. na osoby, które wrzuciły produkt do koszyka w naszym sklepie, ale nie kupiły)

– omówienie możliwości dynamicznej reklamy na osoby, które potencjalnie są zainteresowane naszym produktem.

.

5. Reklama na Twitterze a inne social media i mailing:

– reklama na twitter a reklama na Facebooku – możliwości współpracy

– reklama na twitter a e-mail marketing – spięcie ze sobą kampanii mailingowej i Twittera

.

6. Analiza danych i ich wykorzystanie

– analiza kampanii reklamowych na Twitter

– reklama na Twitter i jej spięcie z Google Analitics

.

7. Kwestie prawne reklamy na Twitter

– regulamin Twitter i jego specyfika

– GIODO

– Urząd Telekomunikacji Elektronicznej kwestie zgodności reklamy na Twitter z jego wytycznymi

– Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – jak stworzyć regulamin reklamy na Twitter zgodny z jego wytycznymi

.

Warsztat mimo ogromu materiału i dużego poziomu skomplikowania niektórych zagadnień jest przeznaczony dla osób, które nigdy nie miały styczności z reklamą na Twitterze. Będziemy pracować live, na konkretnej reklamie, a uczestnicy będą mieli możliwość tworzenia swojej reklamy w czasie warsztatu.

.

Najważniejsze informacje o warsztacie w pigułce:

Termin: wtorek, 25.04.2017 rok, godz. 20.00

Czas trwania: minimum 3 godziny zegarowe (bardzo możliwe jednak, że skończymy po północy!)

Cena: 99 zł brutto (w tym VAT)

Limit miejsc: 30 (przy większej ilości osób niemożliwe byłoby odpowiadanie na pytania, praca indywidualna itp. – zakładam, że większość uczestników nie miała dotychczas kontaktu z reklamą na Twitterze).

.

Każdy uczestnik otrzyma nagranie warsztatu

Bilety dostępne są TUTAJ

.

0