Jeśli odnosisz wrażenie, że Twoje kampanie reklamowe są nieskuteczne, nie osiągasz pożądanych wyników albo nie masz pomysłu na nieszablonowe działania marketingowe – być może potrzebujesz audytu lub konsultacji.
Zamawiając konsultacje i audyt swoich kampanii reklamowych oraz działań marketingowych, otrzymujesz usługę, która „działa” w sposób następujący:
Całość opiera się na dwóch spotkaniach online oraz audycie.
Pierwsze spotkanie poświęcam na to, aby dowiedzieć się, jakie są Twoje potrzeby, oczekiwania, co dotychczas robiłeś w Social Media. Słowem: muszę sprawdzić, co mam poddać audytowi. Czas takiego spotkania to około 30 minut.
Na podstawie zebranych informacji (oprócz rozmowy Skype konieczna jest też odpowiedź na szereg pytań przesłanych drogą e-mail) przystępuję do analizy Twoich dotychczasowych działań oraz opracowuję konkretne rozwiązania do wdrożenia „od zaraz”. Na wykonanie takiej analizy i opracowanie rozwiązań potrzebuję od 2 do 5 godzin.
Drugie spotkanie (około 60 minut) poświęcamy na omówienie przeprowadzonej analizy oraz jak wdrożyć to, co zaproponuję.
Biorę zawsze pełną odpowiedzialność za wskazówki, jakich udzielam. Nie spodziewaj się, że otrzymasz ode mnie gotowy przepis na idealną reklamę lub też, że poprowadzę za Ciebie kampanię reklamową. Mogę jednak Cię zapewnić, że wyłapię znakomitą większość błędów, niedociągnięć czy też np. nieprawidłowych założeń w przyjętej przez Ciebie strategii reklamowej.
Audyt obejmuje:
- analizę reklamy w social media (format, konstrukcja, grupy docelowe itp.)
- analizę rynku/produktu pod kątem możliwości reklamy w social media
- analizę kohortową ewentualnych klientów (Uwaga! Otrzymasz profil „idealnego” klienta i zalecenia co do sposobów docierania do niego, ale nie otrzymasz gotowej grupy na Facebooku czy listy mailingowej)
- audyt regulaminu/polityki prywatności/ polityki cookies pod kątem reklamy na Facebooku i GIODO.
Rekomendacje obejmują:
- zalecenia co do zmian w przyjętym modelu reklamowym i marketingowym
- gotowe do wdrożenia poprawki jeśli chodzi o formę, treść i metody wyświetlania reklamy na Facebook
- poprawki w regulaminie/polityce prywatności/polityce cookies
- gotowe do wdrożenia rekomendacje dotyczące Colour Strategy, Machine Language, SEO, HeatMap, komunikacji w social media itp.
Dodatkowe usługi (możliwe do zakupienia po wykonanym audycie podstawowym):
- Audyt polityki bezpieczeństwa informacji (indywidualna wycena)
- Audyt możliwości wykorzystania Big Data w przypadku konkretnego produktu (indywidualna wycena)
Cena: 650 zł brutto. Oczywiście otrzymają Państwo fakturę. Cena obejmuje:
- audyt
- opracowanie rekomendacji do wdrożenia
Zakupu dokonać można TUTAJ
UWAGA!
Ze względu na ograniczenia czysto „fizyczne” jestem w stanie przyjąć maksymalnie dwa zlecenia tygodniowo. Jeśli bardzo zależy Państwu na czasie, proszę o wcześniejszy kontakt drogą e-mail celem sprawdzenia, czy będę w stanie przyjąć zlecenie „na już”. Po zakupie usługi audytu w ciągu 24 godzin skontaktuję się z Państwem drogą e-mail i wspólnie ustalimy termin pierwszego spotkania (Skype) najpóźniej 5 dni od daty zakupu audytu.
WAŻNE
Jeśli na stronie jest wyłączona możliwość zakupu audytu, oznacza to, że nie dysponuję wolnymi terminami w ciągu najbliższych 30 dni.