Dwudniowe warsztaty stacjonarne „Make Marketing Great Again
Warszawa 23-24.02.2019

W ciągu ostatnich dwóch lat nie ma tygodnia, abym nie otrzymywał od czytelników bloga pytań, czy nie organizuję przypadkiem warsztatów stacjonarnych poświęconych marketingowi oraz sprzedaży online. Po kilku miesiącach przemyśleń i „układania” warsztatów w końcu mogę ogłosić: odbędą się! Opracowywanie warsztatów trwało długo, bo stanąłem przed kluczowym pytaniem: Jak zrobić taki warsztat w dwa dni? Szkolenie wymyśliłem w sposób następujący:

W czasie 2 dni warsztatów będziemy omawiać rzeczy zaawansowane, takie, o których nie mogę napisać na blogu lub takie, które są bardzo skuteczne lub stanowią kompletną nowość, ale aby je można było wdrożyć „trzeba usiąść z uczestnikiem warsztatu i go przeprowadzić przez cały proces”. Dodatkowo, każdy uczestnik otrzyma pakiet nagrań (tutoriali video), w których omawiać będę rzeczy podstawowe. Dzięki temu, możliwe będzie przekazanie wiedzy, której normalnie trzeba by poświęcić 3-4 tygodnie (!) w DWA DNI!

 

O warsztatach w skrócie

Miejsce: Warszawa (hotel 4 lub 5 gwiazdkowy)

Termin: 23-24 luty 2019 roku (sobota-niedziela)

Czas trwania: 18 godzin na sali szkoleniowej (+ kilka godzin rozmów o marketingu „przy integracyjnym piwie”). Dodatkowo około 20 godzin nagrań video.

Szkolenie będzie składało się z dwóch modułów. Pierwszy z nich (sobota) poświęcimy marketingowi w social mediach. Drugi (niedziela) budowie lejków sprzedażowych. Zarys agendy wygląda następująco:

 

Sobota 23.02.2019: Od zera do Marketera. Skuteczny marketing w 2019 roku.

Dlaczego „Od zera”? Szkolenie, mimo że będzie bardzo zaawansowane to zbudowane zostanie, tak aby osoba, która jest „kompletnie zielona” w temacie marketingu uzyskała kompletną wiedzę, która pozwoli jej samodzielnie tworzyć zaawansowane kampanie reklamowe. Sobotnie warsztaty będą składały się z następujących etapów:

 

Godz. 9:30 – 11.00: Podstawy Social Mediach

– Jak zaistnieć w social mediach. Zasady zakładania fanpage’y na Facebooku i profili w innych social mediach. Jak wykorzystać metadane. Jak prowadzić profile w mediach społecznościowych. Jak wykorzystać nieznane możliwości fanpage na Facebooku (szablony fanpage’y, animacje 3D, video interaktywne itp.). BONUS: Każdy uczestnik otrzyma nagranie (około 2h) pokazujące, jak wykonać „rzeczy podstawowe”. Dzięki temu będę mógł przedstawić rzeczy istotne, o których czasami nie mogę napisać na blogu.

– Kwestie podatkowe, rozliczenia z Facebookiem, jak optymalizować podatki dzięki odpowiedniemu ustawieniu rozliczeń kampanii reklamowych

– Jak poradzić sobie z tym, że polskie urzędy skarbowe potrafią odrzucać faktury z Facebooka?

 

Godz. 11.00-12.00: Techniki komunikacji w social mediach

– Colour strategy

– Communication strategy

– Jak mówić językiem klienta (profilowanie językowe). Jak pisać „językiem”, którym posługuje się konkretna grupa zawodowa, która nas odwiedza.

– Profilowanie behawioralne. Jak pisać o rzeczach, które interesują klienta i odnosić się do jego zachowań/potrzeb

– Komunikacja real-time. Jak odpowiadać na komentarze, mając profil psychologiczny osoby, która komentuje

– zaawansowane wykorzystanie BOT-ów na Facebooku

BONUS: dodatkowo około 2 godziny nagrań tutoriali video.

 

Godz: 12.00-13:30: Marketing zaawansowany

– Jak pozyskiwać ogromne bazy danych z sieci (e-mail, nr telefonu, dane adresowe, cookies itp.) i jak korzystać z nich w celach marketingowych i remarketingowych.

– Wifi-marketing (jak zbierać dane/leady osób, które łączą się z sieciami wifi nawet bez ich zgody.

– Google Analytics marketing, czyli jak wyciągać dane kontaktowe i profilować klientów na podstawie danych tylko z Google Analytics

Face Marketing. W jaki sposób na podstawie zdjęć ludzi ustalać ich dane personalne, kontakty do nich oraz tworzyć na tej podstawie grupy do marketingu. Innymi słowy: Jak na podstawie pobranych np. z antycznej „Naszej Klasy”, zdjęć grupowych ze szkoły średniej, zbudować bazę mailingową tych ludzi i wysłać do nich mailing.

– SMS/VMS/MMS marketing. Jak wykorzystywać globalne bazy danych adresowych, aby wysyłać oferty handlowe

– Zaawansowany e-mail marketing. Jak stworzyć własną infrastrukturę do e-mail marketingu. Jak wysyłać za darmo nieograniczone ilości e-mail. Jak pozyskiwać dziesiątki tysięcy maili dziennie z internetu, profilować na ich podstawie klientów i legalnie wysyłać informacje handlowe (newslettery) na te adresy e-mail. Omówimy, jak działają skrzynki e-mail i jak stworzyć wiadomość e-mail, która ominie filtry antyspamowe i nie wpadnie do SPAMU. W końcu omówię, w jaki sposób „ożywić” martwą bazę e-mail i jak maksymalnie monetyzować mailingi (dopasowanie czasu wysyłek do preferencji klienta, korzystanie z zaawansowanego remarketingu itp.)

– BONUS: Każdy uczestnik otrzyma około 5 godzin dodatkowego materiału video, na którym krok po kroku omawiam kwestie techniczne.

 

Godz. 13.30 – 14.30: Przerwa obiadowa. Oczywiście w czasie obiadu także rozmawiamy o marketingu! 🙂

 

Godz. 14:30-17:00: Zaawansowany Facebook/Instagram marketing

– Nowości na Facebook w 2019 roku. Omówienie zmian w algorytmie, omówienie budowy sklepu na Facebooku z możliwościami przyjmowania płatności w ramach tego sklepu, omówienie nowych zasad działania algorytmów i filtrów antyspamowych.

– Sklep na Instagramie – nowości i możliwości

– Zaawansowane wykorzystanie piksela Facebooka. Obliczanie LTV, twozenie grup LTV, retargetowanie zaawansowane, tworzenie grup odbiorców ludzi, którzy kupili w naszym sklepie produkty powyżej określonej kwoty, tworzenie grup odbiorców ludzi, którzy kupują online u konkurencji powyżej określonej kwoty lub… określone produkty, możliwości wykorzystania baz cookies zewnętrznych przy remarketingu Facebook!

 

Godz. 17.00-18.00: Kwestie prawne, RODO, optymalizacje podatkowe

– Omówienie „dziur” na Facebooku, które pozwalają uzyskiwać np. darmowe zasięgi czy „wyciągać dane kontaktowe” z Facebooka. UWAGA: Ten punkt NIE BĘDZIE nagrywany! Proszę notować we własnym zakresie!

– BONUS: Każdy uczestnik otrzyma 18 godzin dodatkowego materiału video omawiającego krok po kroku rzeczy podstawowe: konfigurację reklamy, formaty reklamowe, cele reklamowe itp.

– Każdy uczestnik otrzyma gotowy komplet dokumentów: polityka prywatności sklepu internetowego, regulamin sklepu internetowego, polityka prywatności fanpage, polityka prywatności BOT na Facebook, polityka prywatności reklamy na Facebook i kilka innych.

 

Niedziela: 24.02.2018: Social-Sprzedaż od A do Z

W niedzielę zajmiemy się budowaniem kompletnych lejków sprzedażowych wykorzystujących wszystkie nowości, jakie pojawią się w marketingu w 2019 roku. Idea warsztatu jest taka, aby po jego zakończeniu każdy uczestnik wyszedł ze szkolenia z GOTOWYM lejkiem sprzedażowym dopasowanym do jego produktu/usługi. Warsztaty przebiegać będą następująco:

 

Godz. 9:30 – 11:00: Szkielet idealnego lejka sprzedażowego

Warsztaty zaczniemy od tego, iż zaprezentuję „idealny” lejek sprzedażowy. Poprzez „idealny” rozumiem bardzo rozbudowany, wielopoziomowy lejek, który wykorzystuje wszelkie zdobycze techniki oraz tak marketingu, jak i remarketingu. Na tym etapie szkolenia uczestnicy otrzymają pełną wiedzę co i w jakim zakresie można zbudować i będą mogli wybrać na potrzeby własnego lejka sprzedażowego te elementy, które uznają za stosowne. Oczywiście – służę każdemu indywidualnie konsultacjami i radami.

 

Godz. 11:00- 12:30: Poszukiwanie klientów w praktyce

Po omówieniu lejka jako takiego przejdziemy do sposobów poszukiwania klientów w social mediach. Omówimy możliwości wstępnej selekcji potencjalnych klientów, np. pod kątem dochodów, posiadanego zadłużenia czy nawyków zakupowych. Następnie omówimy, w jaki sposób ustalić ich nawyki związane z korzystaniem z internetu, tak aby w idealnym momencie wyświetlić im nasz przekaz marketingowy. Zajmiemy się także takim zagadnieniem jak pozyskiwanie klientów ze źródeł zewnętrznych (programy partnerskie, afiliacje, zakup baz klientów itp.)

 

12:30-13:30 Przerwa obiadowa

 

13:30-15:00: Skuteczna sprzedaż w praktyce

W tej części omówimy sam proces sprzedaży oraz tego, w jaki sposób sprawić, aby nasi klienci „kupili jak najwięcej”. Omówimy takie zagadanienia jak:

– behawioralny crosseling (dopasowanie produktów opcjonalnych do potrzeb klienta)

– behawioralny uppseling (jak przekonać klienta do zakupu droższych wersji produktu)

– jak maksymalnie skrócić proces sprzedażowy (nawet do kilkunastu sekund)

– jak badać zachowania klientów w czasie zakupu (eye tracking, mouse tracking itp.)

 

Godz. 15:00:-16:30: Odzyskiwanie klienta w praktyce

W tej części warsztatu omówimy możliwości i sposoby na odzyskanie klienta, który mimo iż był na naszej stronie internetowej to nie dokończył zakupu. Zajmiemy się takimi zagadnieniami jak:

– remarketing w ramach poszczególnych etapów zakupowych (np. na osoby, które dodały do koszyka, ale nie dokończyły zakupu)

– badanie co jest powodem porzucenia myśli o zakupie (sprawdzenie opcjonalności np. czy winne są koszty dostawy, techniczne aspekty strony internetowej itp.)

– RealTime i LongTime marketing. W tej części omówię, w jaki sposób sprawić, aby po porzuceniu koszyka klient otrzymał od nas np. e-mail z prośbą o dokończenie zakupu, SMS/ VMS, albo zobaczył naszą reklamę w social mediach.

– Dark Pression. UWAGA: Ta część nie będzie nagrywana! Omówię tutaj, jakie nie do końca etyczne praktyki stosują marketerzy, aby niejako zmusić klienta do dokonania zakupu. Przykładem może być np. sytuacja, w której klient wypełnia dane karty kredytowej, nie kupuje (rozmyślił się) i dostaje SMS z informacją, że jeśli nie dokończy zakupu to jego karta zostanie obciążona „karą regulaminową” w wysokości 25% wartości zakupu. Takie nieetyczne działania są niestety bardzo skuteczne i niemal zawsze kończą się tym, że klient kupuje.

 

Godz. 16:30-18:00: Lejek posprzedażowy w praktyce, czyli jak sprawić, aby klient kupował u nas regularnie

Ta część będzie stanowić absolutnie kluczowy element warsztatu. Omówimy tutaj, w jaki sposób jednorazowego klienta uczynić ambasadorem naszej marki. Szeroko omówię takie zagadnienia jak:

– remarketing dopasowany do potrzeb i okazji (np. związany z uczuciami, rocznicami, świętami itp.)

– grywalizacja w praktyce

– możliwości wykorzystywania bez kosztowych programów lojalnościowych

– w końcu omówimy przykładowy lejek posprzedażowy i to w jaki sposób go wdrożyć krok po kroku.

 

Informacje o warsztatach w pigułce:

 

Miejsce i termin: Warszawa 23-24.02.2019 roku

Cena: 1590 zł

Cena obejmuje:

wyżywienie w czasie szkolenia (przekąski w przerwach, catering obiadowy)

– materiały szkoleniowe i poszkoleniowe (dodatkowe szkolenia online, dodatkowe tutoriale video, które przygotuję, wtyczki do WordPressa, na których będziemy pracować itp.)

– indywidualne konsultacje poszkoleniowe (każdy uczestnik po zbudowaniu własnego lejka sprzedażowego i systemu marketingowego ma zagwarantowane 2 godziny indywidualnych konsultacji via Skype)

 

Szkolenie będzie nagrywane, a każdy uczestnik otrzyma video.

 

Bilety można zakupić TUTAJ

0