Pierwsze szkolenie pokazujące jak skutecznie tworzyć e-mail marketing w powiązaniu z social media.

Warsztat obejmie następujące zagadnienia:

1. Wybór platformy mailingowej, czyli na co zwrócić uwagę, aby nie żałować? 

2. Jak tworzyć kampanie mailingowe, aby nie wpadały do spamu.

    – Omówienie zasad działania skrzynek e-mail

    – Copywriting

    – Kodowanie

    – Google Keywords i Google Planer, a mailing w kontekście spamu w Gmail

    – Kody trackingowe w e-mailu

    – Budowa kanału komunikacyjnego (autorespondery)

    – Przedstawienie skutecznych metod gwarantujących otwieralność kampanii mailingowych na poziomie min. 70%

3. Jak spiąć mailing z social media

    – Retargetowanie reklamy

    – Podział reklamy w zależności od platformy (Instagram/Twitter/Facebook)

4. Jak spiąć mailing z Google Analitics i Pikselem Facebook

   – Czy i kiedy warto?

   – Czego można się dowiedzieć?

   – Jak to zrobić krok po kroku?

5. Jak tworzyć skuteczne kampanie remarketingowe w social media mające na celu przekonanie odbiorców, aby czytali wysyłane kampanie mailingowe

   – Jaki cel reklamowy wybrać?

   – Jak powinna wyglądać reklama?

   – Jak zoptymalizować budżet?

6. W jaki sposób budować lejki komunikacyjne i sprzedażowe poprzez e-mail marketing oraz kampanie reklamowe w social media

  – Copywriting angażujący

  – Zaangażowanie dynamiczne odbiorcy (przesyłanie mailingów innym osobom)

7. Kwestie prawne (GIODO, polityki prywatności, polityki przetwarzania informacji itp.)

  – Omówienie krok po kroku, co jest potrzebne

  – Jak wysłać informację handlową, aby nie zostać oskarżonym o łamanie ustawy o ochronie danych osobowych

8. Dlaczego więcej znaczy mniej, czyli jak zrobić mailing, który skutecznie sprzedaje, nie mając żadnej wiedzy technicznej.

  – Tworzenie na żywo mailingu krok po kroku na podstawie wiedzy z punktów 1-7

  – Czytanie danych i ich analiza

.

Warsztat przeznaczony jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych.

Każdy uczestnik otrzyma nagranie warsztatu (jeśli nie możesz być obecny – także otrzymasz nagranie)

.

Termin: 16.04.2017 (niedziela), godz. 20.00

Czas trwania: około 2 godziny

Limit miejsc: 30 (nie jestem w stanie pracować indywidualnie, np. odpowiadać na pytania z większą grupą)

Cena: 39 zł z VAT

Wejściówki dostępne są TUTAJ

.

0