Jeśli organizujesz imprezę (szkolenie/event/itp.) biletowaną i masz problem z tym, że nie idzie Ci sprzedaż biletów na nią, w pierwszej kolejności zajrzyj do wpisu na moim blogu, w którym opisałem, w jaki sposób zabrać się za sprzedaż biletów online. Wpis znajdziesz TUTAJ.

Jeśli jednak nie masz czasu zajmować się budową planu marketingowego, analizą grup odbiorców itp., możesz skorzystać z moje pomocy. Przygotowałem trzy profile współpracy. Ich ceny są różne – zależą od tego, co jest Tobie potrzebne i ile czasu i wysiłku będę musiał włożyć w to, aby bilety na Twój event rozeszły się błyskawicznie. Oto pakiety:

 

Pakiet standardowy: analiza social mediów + przygotowanie grup odbiorców 

To podstawowy model współpracy. Całość wygląda w sposób następujący: po zakupie pakietu (link TUTAJ) otrzymujesz ode mnie obszerny e-mail z szeregiem pytań dotyczących planowanego wydarzenia, kategorii biletów, oczekiwanych rezultatów, itp. Po uzyskaniu odpowiedzi siadam do pracy. Otrzymasz ode mnie szczegółowy raport, w którym znajdziesz:

  • Analizę social media pod kątem grup odbiorców, jacy są potencjalnie zainteresowani zakupem biletów na Twoje wydarzenie. Analiza obejmie: zainteresowania, używane urządzenia, na jakie należy targetować reklamy, fanpage’e, które lubią osoby zainteresowane Twoim wydarzeniem, ich status majątkowy, przekrój społęczny itp. Dostajesz kompletną analizę wskazującą, kto z największym prawdopodobieństwem zakupi bilety na Twoje wydarzenie.
  • Około 30-minutowe wideo nagrane specjalnie dla Ciebie. Dowiesz się z niego, w jaki sposób krok po kroku stworzyć reklamę w social mediach. Mówiąc wprost: stworzę reklamę dla Ciebie na podstawie analizy z punktu pierszego, nagram mój pulpit (z moim komentarzem), dobiorę format reklamy, opis itp. Takie nagranie otrzymasz na e-mail. Wszystko, co musisz zrobić, to powtórzyć to, co będzie działo się na wideo. Po koło 7–10 dniach od uruchomienia przez Ciebie reklamy, zoptymalizujemy ją poprzez indywudualną konsultafcję na skype. Niestety, nie ma „idealnych reklam” – zawsze trzeba coś poprawić.

Cena pakietu: 920 zł brutto (otrzymasz oczywiście fakturę VAT)

Jeśli powyższy pakiet Cię interesuje, możesz go zakupić TUTAJ.

 

Pakiet rozszerzony:  analiza social mediów + przygotowanie grup odbiorców + przygotowanie planu reklamowo-marketingowego

Pakiet rozszerzony, oprócz tego, co podstawowy, zawiera także przygotowanie szczegółowego planu reklamowo-marketingowego, w którym znajdziesz:

  • informacje, w jaki sposób wyświetlać reklamę i kiedy ją wyświetlać (analiza behawioralna pokazująca, kiedy użytkownicy korzystają z social mediów)
  • przygotowanie krok po kroku planu marketingowego na okres od 14 do 30 dni (w zależności od rodzaju wydarzenia oraz czasu, jaki pozostał do wydarzenia), w którym będziesz miał konkretne wskazówki, jakie działania rekalmowe i marketingowe podejmować w każdym z tych dni
  • Optymalizacja fanpage’a na Facebooku, strony interentowej wydarzenia oraz profili w innych social mediach. Wystarczy, że nadasz mi dostęp do tych kanałów i możesz jechać na wakacje. W kilka dni poprawię wszystko tak, aby reklama była maksymalnie skuteczna.

Cena pakietu: 1620 zł brutto (otrzymasz oczywiście fakturę VAT)

Jeśli powyższy pakiet Cię interesuje, możesz go zakupić TUTAJ.

 

Pakiet zaawansowany:  poprowadzenie kampanii reklamowej Twojego eventu

Najwyższy pakiet reklamowy obejmuje całościowe poprowadzenie kampanii reklamowej dla organizowanego przez Ciebie wydarzenia. Oprócz wszystkiego, co wyżej, pakiet obejmuje:

  • stworzenie od zera fanpage’a dla wydarzenia
  • optymalizację strony internetowej z biletami pod kątem remarketingu (instalacja pikseli Facebook, Linkedin, Twitter, integracja z narzędziami, które pozwalają wyciągać leady z Google Analytics itp.)
  • optymalizację strony pod Google i social media (indeksacja)
  • poprowadzenie przez 30 dni kampanii reklamowej
  • Stworzenie i prowadzenie kampanii reklamowej w oparciu o analizę social mediów oraz algorytmikę Big Data

WAŻNE:

  • Przed zakupem pakietu napisz do mnie, czy będę czasowo w stanie poprowadzić taką kampanię. E-mail: kontakt@jakrobicmarketing.pl
  • Nie jestem w stanie Ci pomóc, jeśli do wydarzenia zostało mniej niż 5 tygodnii. Sama analiza social mediów w kontekście Big Data, przygotowanie grup docelowych, zbudowanie zaawansowanej machiny remarketingowej itp. to od 50 do 80 roboczogodzin (czyli „tydzień życia” po 12 godzin przy komputerze)
  • Do ceny poniżej należy doliczyć koszty wyświetlania reklamy w social mediach. Otrzymasz szczegółowy kosztorys oraz plan marketingowy.

Cena pakietu: 9320 zł brutto (otrzymasz oczywiście fakturę VAT)

Jeśli powyższy pakiet Cię interesuje, możesz go zakupić TUTAJ.

0