Dlaczego powstał blog: Jak robić marketing?

Od kilku lat z mniejszymi lub większymi sukcesami (i porażkami) zajmuję się m. in. reklamą i marketingiem w oceanie informacji jakim jest internet. Od jakiegoś czasu jestem zapraszany, aby poprowadzić, czy to warsztat, czy wykład, na temat reklamy i marketingu w internecie. Ponieważ ta „edukacyjna” działalność w ostatnim roku nabrała na intensywności (wykłady np. na konferencjach: „Myśleć jak Milionerzy” w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobowego ASBIRO, a także dla firm prywatnych) coraz więcej osób pytało, czy nie mógłbym dzielić się swoimi pomysłami na reklamę w social media i marketing w internecie w inny sposób niż na zamkniętych warsztatach lub wykładach. Ponieważ zaś nie jestem w stanie przyjmować zaproszenia „na piwo” od każdej osoby, która chce się poradzić w rozmaitych kwestiach z reklamą związanych, postanowiłem założyć ten oto blog! 🙂

Kroplą, która przelała czarę i natchnęła mnie do tego, aby blogować, był także fakt, że zostałem zaproszony do napisania rozdziału na temat reklamy na Facebooku w „Biblii e-biznesu 2”, której premiera będzie miała miejsce jesienią tego roku. Ponieważ zaś nie posiadam wizytówek, blog będzie dość dobrym sposobem, aby mnie odnaleźć :).

Postaram się możliwie regularnie wypełniać go treścią (uprasza się o trzymanie kciuków, abym wytrwał i poganianie, jeśli wpisy nie będą zbyt częste) i na bieżąco śledzić, komentować i tłumaczyć, jakie zmiany zachodzą w świecie reklamy i marketingu w internecie.

A w oczekiwaniu na kolejne wpisy jeden z moich wykładów w ramach konferencji „Myśleć jak Milionerzy”. Postaram się tutaj, na blogu napisać to, co trzeba było ocenzurować na poniższym video.

 

Do zobaczenia w kolejnych wpisach! 🙂

 

Ps.

 

Wszelkie sugestie czy słowa krytyki (i pochwały) mile widziane w komentarzach. Postaram się odpisać na każdy.

7

Komentarz

Skomentuj