Facebook

Jeśli tutaj trafiłeś oznacza to, że szukasz wiedzy na temat reklamy na Facebook. Zapraszam do lektury mojego mini podręcznika, który rośnie z każdym tygodniem. Staram się go na bieżąco aktualizować, abyś był zawsze na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Spis treści podręcznika:

.

  1. Reklama w social media — czy naprawdę musisz być wszędzie?
  2. Jak prawidłowo założyć FanPage na Facebook?
    .
    Reklama na Facebook — poziom podstawowy:

    .
  3. Po co ci Piksel Konwersji i jak skonfigurować konto reklamowe Facebook?
  4. Jak zainstalować Piksel Konwersji Facebook – krok po kroku.
  5. Wybór celu reklamy na Facebook (poziom podstawowy: menedżer reklam). Część 1
  6. Wybór celu reklamy na Facebook (poziom podstawowy: menedżer reklam). Część 2
  7. Pierwsza kampania na Facebook krok po kroku – instrukcja obsługi menedżera reklam
  8. Co zobaczą twoi klienci, czyli jak skonfigurować format reklamy
  9. Small Big Data – jak dowiedzieć się wszystkiego o Twoich klientach?.
  10. Jak zbudować firmowy FanPage, aby dowiedzieć się wszystkiego o twoich klientach?
  11. Sklonuj swoich klientów! Grupy podobnych odbiorców w praktyce ..
  12. Zaangażowanie na Facebooku – nowe możliwości reklamowe
  13. Jak sprzedawać usługi na Facebooku – nowa funkcjonalność FanPage!
  14. Biznesowe memy – jak zwiększyć sprzedaż i się nie ośmieszyć?
    .
    Reklama na Facebook – poziom zaawansowany:
    . .
  15. Power Editor – instrukcja obsługi krok po kroku
  16. Darmowa reklama na Facebooku! Jak za 200 zł i mieć reklamę wartą 12 000? Case study
  17. Jak zarabiać na Fanpage’u? Budowanie społeczności wokół marki — poradnik praktyczny
  18. Jak za darmo stukrotnie zwiększyć zasięg swojej reklamy na Facebooku. Poradnik praktyczny
  19. Jak na Facebook zrobić reklamę 3D? Promocja postu – najbardziej niedoceniany format reklamowy.
  20. Jak wykorzystać notatki Facebook, aby trafić na pierwsze miejsce w Google?
  21. „Ważne wydarzenie” – jak zbudować wizerunek wielkiej firmy z tradycjami w 30 dni?
  22. Facebook: sztuczki i tricki. Większe zasięgi, hasztagi i aplikacje
  23. Colour Strategy w Social Media. Jak związać fana z FanPage/Instagram? Poradnik praktyczny
  24. Panorama 360 stopni na Facebook! Możliwości wykorzystania w branży nieruchomości
  25. Zmiana algorytmu Facebook, czyli darmowy zasięg na cenzurowanym
  26. Zaangażowanie na Facebooku – nowe możliwości reklamowe
  27. Reklama w grupach dyskusyjnych na Facebooku – rewolucja w reklamie!
  28. Targetowanie po działaniach na fanpage’u – nowa funkcjonalność na Facebooka!
    .
    Reklama na Facebook — Case Study

    .
  29. Jak znaleźć zadłużonego właściciela mieszkania, który chce je sprzedać? Możliwości ultraprecyzyjnego targetowania reklamy na Facebook
  30. Zabierz klienta konkurencji! Wykorzystanie reklamy kohortowo-behawioralnej w branży ubezpieczeń
  31. Wytrop geja na Facebooku! Jak wytargetować reklamę w oparciu o preferencje seksualne
  32. Scoring kredytowy w oparciu o Facebook. Jak banki wykorzystują social media do oceny zdolności kredytowej
  33. „Pożyczka bez BIK-u” — jak znaleźć na Facebooku zadłużone osoby i wcisnąć im „chwilówkę”
  34. Jak sprzedać wycieczkę. Danetyzacja uczuć i emocji na przykładzie biur podróży
  35. Facebook wie, jakie masz kompleksy! Targetowanie reklamy w oparciu o „ukryte” potrzeby zakupowe
  36. Wygraj bon na Facebook – anatomia oszustwa
  37. Gdzie postawić supermarket? Gdzie zbudować osiedle mieszkaniowe? Geograficzna analiza kohortowo-behawioralna
  38. Image Scraper – poszukiwanie klientów w branży medycyny plastycznej dzięki Social Media. Case Study

 

INSTAGRAM

Reklama na Instagram. Poziom podstawowy

  1. Reklama na Instagramie – podstawy
  2. Nowość na Instagramie – „Relacje”, czyli jak Instagram postanowił walczyć ze Snapchatem

 

Twitter

Jeśli tutaj trafiłeś oznacza to, że szukasz wiedzy na temat reklamy na Twitter. Zapraszam do lektury mojego mini podręcznika, który rośnie z każdym tygodniem. Staram się go na bieżąco aktualizować, abyś był zawsze na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Spis treści podręcznika:

          Reklama na Twitterze. Poziom podstawowy

  1. Podręcznik reklamy na Twitterze. Część I: Moja pierwsza reklama

.
Reklama na Twitterze. Case study 

2. Ultraprecyzyjne targetowanie reklamy na Twitterze – Case Study 

 

Linkedin

1. Moja pierwsza reklama na Linkedin.

4