Jeśli tutaj trafiłeś oznacza to, że szukasz wiedzy na temat reklamy na Facebook. Zapraszam do lektury mojego mini podręcznika, który rośnie z każdym tygodniem. Staram się go na bieżąco aktualizować, abyś był zawsze na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Spis treści podręcznika:
.
- Reklama w social media — czy naprawdę musisz być wszędzie?
- Jak prawidłowo założyć FanPage na Facebook?
.
Reklama na Facebook — poziom podstawowy:
. - Po co ci Piksel Konwersji i jak skonfigurować konto reklamowe Facebook?
- Jak zainstalować Piksel Konwersji Facebook – krok po kroku.
- Wybór celu reklamy na Facebook (poziom podstawowy: menedżer reklam). Część 1
- Wybór celu reklamy na Facebook (poziom podstawowy: menedżer reklam). Część 2
- Pierwsza kampania na Facebook krok po kroku – instrukcja obsługi menedżera reklam
- Co zobaczą twoi klienci, czyli jak skonfigurować format reklamy
- Small Big Data – jak dowiedzieć się wszystkiego o Twoich klientach?.
- Jak zbudować firmowy FanPage, aby dowiedzieć się wszystkiego o twoich klientach?
- Sklonuj swoich klientów! Grupy podobnych odbiorców w praktyce ..
- Zaangażowanie na Facebooku – nowe możliwości reklamowe
- Jak sprzedawać usługi na Facebooku – nowa funkcjonalność FanPage!
- Biznesowe memy – jak zwiększyć sprzedaż i się nie ośmieszyć?
.
Reklama na Facebook – poziom zaawansowany:
. . - Power Editor – instrukcja obsługi krok po kroku
- Darmowa reklama na Facebooku! Jak za 200 zł i mieć reklamę wartą 12 000? Case study
- Jak zarabiać na Fanpage’u? Budowanie społeczności wokół marki — poradnik praktyczny
- Jak za darmo stukrotnie zwiększyć zasięg swojej reklamy na Facebooku. Poradnik praktyczny
- Jak na Facebook zrobić reklamę 3D? Promocja postu – najbardziej niedoceniany format reklamowy.
- Jak wykorzystać notatki Facebook, aby trafić na pierwsze miejsce w Google?
- „Ważne wydarzenie” – jak zbudować wizerunek wielkiej firmy z tradycjami w 30 dni?
- Facebook: sztuczki i tricki. Większe zasięgi, hasztagi i aplikacje
- Colour Strategy w Social Media. Jak związać fana z FanPage/Instagram? Poradnik praktyczny
- Panorama 360 stopni na Facebook! Możliwości wykorzystania w branży nieruchomości
- Zmiana algorytmu Facebook, czyli darmowy zasięg na cenzurowanym
- Zaangażowanie na Facebooku – nowe możliwości reklamowe
- Reklama w grupach dyskusyjnych na Facebooku – rewolucja w reklamie!
- Targetowanie po działaniach na fanpage’u – nowa funkcjonalność na Facebooka!
.
Reklama na Facebook — Case Study
. - Jak znaleźć zadłużonego właściciela mieszkania, który chce je sprzedać? Możliwości ultraprecyzyjnego targetowania reklamy na Facebook
- Zabierz klienta konkurencji! Wykorzystanie reklamy kohortowo-behawioralnej w branży ubezpieczeń
- Wytrop geja na Facebooku! Jak wytargetować reklamę w oparciu o preferencje seksualne
- Scoring kredytowy w oparciu o Facebook. Jak banki wykorzystują social media do oceny zdolności kredytowej
- „Pożyczka bez BIK-u” — jak znaleźć na Facebooku zadłużone osoby i wcisnąć im „chwilówkę”
- Jak sprzedać wycieczkę. Danetyzacja uczuć i emocji na przykładzie biur podróży
- Facebook wie, jakie masz kompleksy! Targetowanie reklamy w oparciu o „ukryte” potrzeby zakupowe
- Wygraj bon na Facebook – anatomia oszustwa
- Gdzie postawić supermarket? Gdzie zbudować osiedle mieszkaniowe? Geograficzna analiza kohortowo-behawioralna
- Image Scraper – poszukiwanie klientów w branży medycyny plastycznej dzięki Social Media. Case Study
Reklama na Instagram. Poziom podstawowy
- Reklama na Instagramie – podstawy
- Nowość na Instagramie – „Relacje”, czyli jak Instagram postanowił walczyć ze Snapchatem
Jeśli tutaj trafiłeś oznacza to, że szukasz wiedzy na temat reklamy na Twitter. Zapraszam do lektury mojego mini podręcznika, który rośnie z każdym tygodniem. Staram się go na bieżąco aktualizować, abyś był zawsze na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Spis treści podręcznika:
Reklama na Twitterze. Poziom podstawowy
.
Reklama na Twitterze. Case study
2. Ultraprecyzyjne targetowanie reklamy na Twitterze – Case Study
1. Moja pierwsza reklama na Linkedin.